jueves, 27 de octubre de 2011

Zaldua eta Otaegiren arteko apustua igandean

Maialen Igartua

Xabier Zalduarentzat eta Joseba Otaegirentzat egun garrantzitsua izango da datorren igandekoa. Bien arteko apustua egingo dute Azpeitian, eguerdiko hamabietan. Hamar kanaerdiko eta lau kanako aizkoraz moztu beharko dituzte bakoitzak lehenik, eta ondoren 8 kilometro egin beharko dituzte korrika. Hau da, guztira 80 buelta eman beharko dizkiote zezen plazari. Bakoitzak 5.000 euro jarri ditu jokoan.
Xabier Zaldua

Otaegi aizkolari entzutetsua da: iaz bosgarren geratu zen Euskadiko txapelketan. Hala, Zalduak korrikan atera nahi dio aldea. “Pentsatzen dut berak nik baino lehenago amaituko duela egurra mozten, baina ahalik eta alde gutxien ateratzen saiatuko naiz, korrikan aurre hartu ahal izateko. Berak 90 kilogramo pisatzen ditu, eta abantaila du aizkorarako, baina nik 79 kilogramorekin hobe moldatzen naiz korrikan”, adierazi du Zalduak Diario Vasco egunkariak egindako elkarrizketan.
Joseba Otaegi

No hay comentarios:

Publicar un comentario